Wednesday, March 21, 2007

Spring.......... in het veld


Hoeraaaaaaaaaaaa het is dan eindelijk zover. Werd vanmorgen wakker met een vrolijk geluid. Het raam stond wat open en zo ik hoorde de vogeltjes er flink op los fluiten. Waarom? misschien omdat de zon scheen? Mijn vrije dag? Uhhh slapende hond en Caro. Kan van alles zijn. Kan haast niet anders of de lente is begonnen!! Yep, de lente is er weer, warmer weer, alles wordt weer groen, de krokussen komen te voorschijn. Lol zelfs Pepper kan het ruiken, die loopt nu weer dol dwaas in het rond en rent het balkon op en zegt een iedereen een goeie dag. Of iedereen daar blij mee is is wat anders, maar die hond wilt graag groene grasvelden in plaats van een meter sneeuw, waar hij zijn je weet wel niet kwijt kan. Ook Caro heeft plezier in de lente haar haar doet weer wat ze wil .... vrouwen LOL. Zie net dat het 3 graden boven nul is. Eindelijk. Dit was mijn eerste winter hier in Canada en ik kan zeggen ja hij duurt lang en je wordt er soms wel moedeloos van. Vele weken super koud een hoop sneeuw. De vermoeidheid slaat toe. Hoort allemaal bij het Canadese weer en wintergevoel. Je moet niet denken dat het meteen lekker warm wordt en dat we kunnen genieten van het fijne weer. Noppus, het duurt nog wel een maand voordat alle sneeuwresten weg zijn en dat de temperatuur wat lekkerder wordt om buiten te kunnen zitten. Ook al zag ik gisteren de eerste mensen in korte broek rond lopen .......... wat wil je het blijven crazy cannucks.

No comments: