Sunday, August 15, 2010

Bevordering................

Als je denkt dat je alles wel gehad hebt hier in het Canadese, dan kan het zijn dat er toch iets onverwachts op je af komt. Zo'n twee weken geleden kreeg ik een telefoontje van een van de recruiters die werkzaam is bij mijn security company. Ze deelde mij mede dat ze voor mij een Account Supervisor baan had en of ik interesse had om die job te gaan doen. Uhhhh......, het zijn dagdienstenn, geen weekenden, 42 uur per week, salarisverhoging (3 1/2 CAD per uur meer), ja uhhh wat zeg je daarop.

Om een indruk te krijgen van de job, had ik als eerste een gesprek met de eigenaar van de mijn company, volgens mij had die al bepaald dat ik de job zou krijgen. Dan een bezoek bij de site zelf. Kuntz Elektroplating Ltd Een bedrijf die allerlij dingen voor een auto verchromen, zoals autovelgen, opstapbeugels etc. Na ampel beraad, klinkt belangrijk, niet?, heb ik ja gezegd.

Door dat ja zeggen, kon ik meteen aan de slag met het inwerken van mijn opvolger, die gelukkig al de taken snel oppakte. Doordat alles opeens in een stroom versnelling ging, liepen de schedules van de twee sites, lekker in elkaar over, nauw ja lekker. Ik werk (te) nog steeds de nachtdiensten bij Lear en starte afgelopen vrijdag met mijn training (3 uur) bij Kuntz. Meteen al de volgende dag, had ik mijn eerste dienst te pakken, van 3pm tot 11pm. Meteen kennis gemaakt met sommige van mijn employees, heb er iets van 5 plus nog wat floaters. Ben bij mijn thuiskomst maar niet naar bed gegaan want Lear verwachten mijn weer rond 3.30 am, een paar uur later. En natuurlijk was er weer eens een communicatiestoornis, namelijk de eerste employee kwam pas om half 6 aanzetten. Had dus wel kunnen gaan pitten.....
Maandag op dinsdag nacht heb ik de laatste trainingssessie met mijn opvolger bij lear, om dan woensdag te starten bj Kuntz. Ja, het kan raar lopen , als je zelfs al bezig bent om het land te verlaten en op de valreep nog even een bevordering aangeboden krijgt. Echter de plannen blijven ongewijzigd.

No comments: