Monday, January 01, 2007

2007 the year of luck!!


Yep, we zijn weer een cijfer verder in onze jaartelling 2007!!!. Een 7 is altijd een goed teken, 7 een cijfer was zegt geluk!!!. Niet dat ik meteen allerlij loten ga kopen en me suf loop te krassen aan krasloten. Nee dat heeft geen zin. Heb zelfs niet eens een postcode hier om mee te kunnen doen aan de postcode loterij. Zijn ze daar in "Liempt" beter af. Geluk is er in velen soorten. Geluk in de liefde is de meest bekende. Mazzel die heb ik al, daar hoef ik niet meer voor te zoeken. Geluk in je werk... ja, daar kan ik wel wat mee. Ben nog steeds op zoek naar een baan waar ik meer als 1 hersencel voor nodig heb lol. Hopelijk gaat dat in het jaar 2007 lukken. Geluk in het leven, voor een groot deel is dat er allemaal al en weet zeker dat het geluk in het leven in dit jaar zeker zal verbeteren. een nieuw huis een nieuwe woonomgeving. Bezoek van familie, yep dat gaat zeker allemaal lukken. Geluk in gezondheid, weet niet of deze bestaat maar nu wel. Gezondheid gaat zo wie zo al goed kan alleen beter, het goede van de huidige job is dat ik al de kilo's die ik afgelopen 5 jaar heb verzameld er binnen zeer korte tijd weer afgelopen zijn. En daar door is mijn gezondheid zo wie zo verbebeterd. De gezondheid van de rest van de familie is ook verzekert, het tweede goede van de baan die ik nu heb, namelijk de medical benefits. Zo al bij al is 2007 niet echt een slecht jaar. Er is genooeg aanwezig om al dat geluk te hebben en wij wensen al die lezers van deze blog het allerbeste geluk toe wat wij hier ook hebben. Waar ik wel geluk bij nodig heb is het weer. tot nu toe heeft mister winter zich nog niet laten zien in zijn volle winterse gemoedtoestanden. Een sprinkeltje sneeuw en ijs en daar is het wel bij gebleven. Het wordt toch eens tijd dat er een meter valt hier anders blijf ik zitten mijn mijn seizoen ski pas.... Niet helemaal de bedoeling. Dus hopelijk helpt 2007 om mister winter kwaad te laten worden een wat, nee veel sneeuw te laten dumpen op onze plaatselijkse ski bult. Happy new Year All!!!!! Nicole, Ash, caro en Mar.

No comments: