Monday, July 02, 2007

Canada Day!!!


Ik was het alweer vergeten, maar gisteren was het Canada Day, oftewel de verjaardag van Canada. Vraag me niett hoe oud Canada is want ik weet het niet lol. Wat doe je normaliter op Canada Day? Eigenlijk niet zoveel, dingen die je normaal ook in het weekend doet. Namelijk, drinken, eten en met vrienden in de tuin zitten, als je die een hebt :-). Om dat wij geen tuin hebben zijn Caro en ik gisteren naar Joanne gegaan en hebben daar met vrienden, zoals Tom en Danielle, Canada Day gevierd met kip op de BBQ en witte wijn in het glas. Zo vele mensen hier vinden het wel een prima dag, alleen dieren zoals onze hond Pepper vinden het wat minder leuk namelijk er is ook vuurwerk. Niet zoals in Nederland waar iedereen vuurwerk kan afsteken, zo erg dat de rook in de straat staat, maar meer op speciale plaatsen waar iedereen heen gaat en daar kijkt naar het vuurwerk. Gisteren zijn we niet aan het vuurwerk toegekomen, na het bbq-en en wijntje zijn we naar huis gegaan en hebben naar een Nederlandse film gekeken, "De Nachtrit" en zijn toen in slaap gevallen. Vandaag hebben we wat anders op het program staan we gaan met Guus en Jeanette naar een Dutch store ergens in the outback. Eens kijken of ze daar frikandellen hebben. Caro kennende, komen we terug met een hoop vreetwaar. Maar oke, ik lust het vaak ook wel hihihi.

No comments: