Friday, June 01, 2012

En toen was de tijd daar.............terug naar Nederland

Het is dan uiteindelijk zover, ik ga vertrekken, retour naar de andere kant van de plas. In eerste instantie ga ik wonen in Heusden, waar Caro en Nicole zich eind augustus komen melden. Met dank aan Marian en Adriaan om bij hun te mogen wonen, etc! Zonder die twee was het nooit gelukt. De komende tijd ga ik me bezig houden met solliciteren en solliciteren. Eventueel een parttime baantje in de beurt. De bedoeling is dat we uiteindelijk in de regio Asmterdam/Almere gaan wonen en werken.

Ik wil via deze weg al die mij jaren lang hebben gevolg via de blog, hartelijk danken voor het lezen en de geplaatste reacties! Ik hoop voor die genen die reeds in Canada of Amerika zijn aangeland dat ze hun draai hebben gevonden en zich thuisvoelen. Voor al diegene die nog moeten komen, veel succes!!

Ik weet niet of ik mijn ervaringen in Nederland zal gaan bijhouden, je zult het wel zien.

Groeten, houdoe en Good Bye!

1 comment:

Elke (roots2wings blog) said...

Mario, ik wens je een behouden trip naar Nederland, en ik hoop dat jullie het daar snel terug naar je zin gaan hebben, dat je je leven vlotter terug op de rails krijgt.
Ook hoop ik dat je blijft schrijven! Over remigratie kan je zelden iets lezen, dus het zou heel zeker interessant zijn om mee te kunnen volgen hoe je het ervaart. Over de leuke dingen, de dingen die vlot gaan, de dingen die zo totaal anders zijn dan wat je gedacht had, de dingen die tegenvallen, ... Kortom: over hoe je je leven terug opbouwt na zoveel jaren weg te zijn geweest.
Want eigenlijk ben je terug een beetje een immigrant he! Alleen eentje die 'in vermonning' is en niet echt als dusdanig te herkennen valt voor de meeste mensen.
Succes!