Friday, September 15, 2006

Geland in Canada

Het is al een hele tijd dat je van mij gehoord hebt, yep de verteller is verhuisd weet ik waar heen dus zal voortaan zelf gaan schrijven :-D. Ben nu alweer ruim 3 maanden hier in Kitchener, Canada. Ik kan wel zeggen dat alles nu zijn normale gang is geworden. Het familieleven, werk, sociaal leven, hond uitlaten, booschappen doen, de was en af...was. Ben een echte huisman geworden whahahahahah. Je zal wel denken wat is dat daar voor een vreemde foto? Hij is toch in Canada en niet in China? Je hebt gelijk, ik ben in Canada en de foto is genomen op het Internationale vliegveld van de Region of Waterloo in Breslau. Ik ben daar werkzaam als Security Officer/Costumer Service. Op de foto zie je John, Jonh is werkzaam als Canada Boarder Controll Officer, een soort van emmigratie persoon. Regelmatig maken we wat gekke plaatsjes daar. Het is namelijk niet zo'n druk vliegveld dus we moeten de tijd door zien te komen. Zal de komende tijd ff gaan proberen om wat regelmatiger wat tekst te plaatsen.

No comments: