Friday, October 13, 2006

White out, Krabben en Kouwe klauwe!! 12 oktober 2006


Wat was er ook al weer met Canada, lag dat land niet ergens aan de poolcircle. Land van meren, bossen, moose en .....dat witte spul....sneeuw!!! Yep, sneeuw, grote vlokken dwarrelend in de lucht. Je kent het wel de neerslag voor het winterseizoen. Gelukkig is het nu nog herfst hier..... Niet dus, gisteren 12 oktober, was het al raak. rond een uur of vier in de middag werden we overvallen door een super grote grijze wolk die dacht laat ik in de Region of Waterloo de eerste sneeuw van dit jaar dumpen. En ja, genieten was het zeker. De sneeuwval was op een bepaald moment zo hevig dat je geen hand voor ogen meer kon zien. Bijgaand een foto van gisteren tijdens de sneeuwstorm in Kitchener. De winter is wat te vroeg voor de meeste hier, het chagerijnengezicht voor de wintermaanden is al vroeg uit de kast gehaald. En dat niet alleen, gisteren toen ik om 10 uur 's avond klaar was met men werk en naar de Van liep kon ik meteen aan het werk, de sneeuw was veranderd in ijs en kon beginnen met de eerste krabbeurt, alleen ik had geen krabber, een folder deed het goede werk voor mij. En koud was het deze ochtend nog steeds, de hond uit laten zonder handschoenen is geen pretje. Het vroor nog steeds en het fijne kouwe klauwe!!. Kijk niet achter me en zie dat de zon weer is gaan schijnen, met een mooi licht en kleurenspel door de verkleurde boombladeren met hier en daar nog een witte herinnering aan de wervelende sneeuwstorm van gisteren. Toch wel mooi, die natuur.......

No comments: