Monday, February 25, 2008

Studeren, internet TV en strijken..........

Wat doe ik nu de hele dag als ik niet op mijn werk ben? Eerlijk gezegd niet zo heel veel. Ik ben aartslui aan het worden. De reden hiervan is dat het winter is, ..........vind dit zelf een prima reden. Door het weer ga je niet zo makkelijk naar buiten en is de aandrag om ' iets" te gaan doen niet zo erg groot. Zelfs studeren doe ik niet als ik thuis ben. Op mijn werk gaat dat allemaal wat makkelijker en ik heb er de tijd voor, heb namelijk niks anders te doen, klinkt erg en dat is het ook. Studeren moet ik wel want heb woensdag een mid-term. Het onderwerp is Recruitment and Selection. Iets wat ik de afgelopen 15 jaar regelmatig gedaan heb en ze proberen mij dat nu weer aan te leren, alleen op de Canadese manier dan. Wat doe ik dan wel, http://www.uitzendinggemist.nl/ is mijn favourite Nederlandse site. Zowat elke dag ben ik wel wat Nederlandse TV-programma's aan het kijken. Favouriet is nu 'In Europa'. De europese geschiedenis in een note dop. Lekker makkelijk kijken. 'Ik vetrek' zal onderhand ook wel weer worden uitgezonden en zal dan de plaats in nemen van 'In Europa'. Je zag het al staan 'strijken'. Strijken is niet echt mijn hobby maar mijn werkoverhemden, kunnen niet zo aangetrokken worden en dienen netjes gestreken te worden. Gelukkig heb ik dat ooit geleerd. Na het schrijven van deze blog zal ik me dan helemaal gaan wijden om messcherpen vouwen in het hemd te gaan strijken......................Zo ook weer klaar, ziet er netjes uit al zeg ik het zelf. Wat nu?, de ik-moet-naar-mijn-werk-fluit gaat pas over een ruim een uur af. Misschien mezelf gaan voorbereiden op, hopelijk, één van de laatste sneeuwstormen. Ze verwachten zo'n 15 centimeter...

No comments: