Wednesday, February 06, 2008

Tulpen!!!.......of toch weer sneeuw

Hoera de lente!!!!.........Je zou het haast denken, maar het zijn gewoon wat tulpen, gekocht in de winkel. Ashley zegt dat je die niet kan neer zetten omdat het winter is, Caro en ik denken daar heel anders over, het geeft de formel living een fleurig en zonning gezicht, dus laten we ze mooi staan.



De lente zal nog wel wat op zich laten wachten, Afgelopen nacht werden we weer verrast met een heuse sneeuwstorm. Ik was net op tijd terug van mijn werk, 2 minuten laten kwamen grote vlokken met een sneltrein vaart naar beneden, en niet alleen sneeuw ook ijs!. Ik was dus niet erg verbaasd dat Nicole nog lag te ronken, weer een sneeuwdag voor haar, de 8ste volgens mij. Hé, sneeuwvrij..... heb ik vanavond niet een quiz op College? Yep, snel in mijn mail gekeken en ja hoor ook ik heb een sneeuwdag van College, Hoera!!! geen quiz geen school. De eerste in Canada. En of het nog niet genoeg is, op dit moment is er weer een sneeuwstorm gaande, de kleine vlokken en ijskegeltjes komen horizontaal door de straat heen.


Ik kan me nog herinneren dat ik een keer ijsvrij had op de MAVO. De straten waren zo glad dat je schaatsend naar school kon. Over dat schaatsen naar school had ik het laatst nog over, per e-mail, met een oude school kameraad. Al sinds de laatste dag MAVO niks meer van gehoord (1981) en nu weer gevonden. Blijkt dat we allebij snowboarders zijn geworden en dat de band waarin hij zingt ook een zeer toepasselijk naam heeft namelijk "Goofy and the regulars" Maken gezellig muziek. hieronder de link waar je ze kan vinden. http://www.goofyandtheregulars.com/main.html Veel luister en kijk plezier.
Oops weet alleen niet of ik de link en sign mag plaatsen (c) Ruud, laat het anders horen, indien niet gratis reklame voor je

No comments: