Sunday, December 09, 2007

Geslaagd!!!!.............voor deel 1 nog 9 te gaan

Kreeg net een e-mail van mijn HR- teacher dat ik geslaagd ben voor mijn Human Resources Management course. Hoerraa, dat is één, nu nog negen courses to go. Maar het is een begin. Met een eindcijfer van 89% mag ik als een buitenlander niet echt klagen, lol. Er zijn twee mogelijkheden. A. Ik ben super slim of B. De cursus is te makkelijk. Er zullen nog wel meer mogelijkheden zijn, maar ik hou het maar bij die twee.


Verder mijn nieuwe baan als Account Supervisor. Heel interressant,....Ik doe minder maar verdien een hoop meer, als je dat vergelijk met de vorige baan. Geen ge-ren meer, geen reports everyday, niet gebruikt worden als postbode enz. Bij deze baan, probeer ik wat oudere mannen in het gereel te houden, wat nu nog lukt en loop men 20 minuten rondje en probeer me daarna bezig te houden met lezen, een boek per dag, krant doorspitten, huiswerk maken voor school en uhhh eten. Het is natuurlijk niet de meest uitdagende baan maar het staat wel goed op mijn resume en leer te werken als een Canadese baas. Het is de volgende trede op de carriere trap.



Het wintert, maar dat hadden jullie al gelezen. Het heeft gesneeuwd, ge-iced, temperaturen ver onder de -10. Yep ze hebben gelijk als ze het hebben opver die lange koude Canadese winters. Hier zie je een plaatje van een van de ski hellinkjes bij Chicopee. Hopelijk gaat het dit jaar wel lukken om met de Burton King regelmatig van de pistes af te suizen. Vorige seizoen is het niet helemaal gelukt, wat vooral kwam door dartde winter pas begon eind januari. Daarover kan ik nu zeker niet klagen.

No comments: