Monday, December 31, 2007

'n terugblik..........


De laatste dag van 2007 is weer aangebroken, een wat vreemde dag die mij u niet echt het gevoel geeft dat het de laatste dag is. Namelijk ik werk weer eens op deze dag van 4 pm to 12 pm. Ik zal het twaalf uur zien worden in de auto op de 401 op weg naar huis. Weer eens wat anders zullen we maar zeggen. Ja, als je terugkijkt naar 2007 is mijn werk wel een van de verandering en terugblik punten. Na veertien maanden werken in de Mall ben ik eind half november begonnen met een nieuwe baan, een volgende trede op de werkladder. Een goede stap voorwaarts. Caro werkt nog steeds bij Smart Choice. Verkoopt nog steeds als een gek. Wat nog meer, ik ben weer terug gegaan naar school en volg een twee jaarlijkse opleiding voor HR. Ashley heeft uiteindelijk haar High school diploma in ontvangst mogen nemen, nu de volgende stap.......... Nicole doet het goed op school zijn we allemaal wel blij om. Hopelijk houdt ze het ook vol, want ze besteedt ook veel tijd aan haar vriendje Andrew. De enige schoolse activiteiten die Caro doet is waarschijnlijk een type cursus...lol. Nog wat anders in 2007? Yep we hebben nartuurlijk een investering voor het leven gedaan, huis gekocht. We zijn allemaal heel blij met de deze stap die we genomen hebben, het is een warm cosy huis met veel ruimte. Voor een groot deel is het compleet, volgende jaar zullen we de tuin gaan inrichten. Terugkijkend, naar een vol jaar in Canada zijnde, is er een heleboel veranderd in ons leven hier, allemaal positieve gebeurtenissen. Laten we hopen dat 2008 ons diezelfde voorspoed zal brengen als afgelopen jaar, misschient en hopelijk wat meer dagen vrij op de feestdagen, want die zaten er dit jaar niet echt in.
Al de lezers van deze blog een fantastisch en gezond 2008 toegwenst!!!!!

1 comment:

Anonymous said...

Ik kom hier regelmatig langs om jullie verhalen te lezen. Komen jullie ook eens bij mij piepen ??
http://www.bloggen.be/levensgenieters