Saturday, January 26, 2008

Huisdieren, sneeuw, fire drill and Nicole

Weer een week voorbij, en ja het sneeuwt nog steeds en het is weer flink koud geweest. Toen ik vanmorgen vroeg naar mijn werk ging was het iets van -14. Maar het werd snel warmer en was lekker om buiten te lopen bij -6. Je went er aan.



Verder is er niet veel speciaals geweest. Werk, school, slapen, hond uit laten en dat was het eigenlijk wel weer, oh ja en me zitten vervelen op school. Oh ook wel wat goeds. De HR generalist op mijn werk gaat mijn resume pimpen, oftewel Canadees maken en het verspreiden onder mede HR-genoten. Hoeraa, mijn netwerk groeit weer verder. Ben benieuwd wat dat gaat worden.

Verder werk, gisternavond heeft men een fire drill gehouden. Wel grappig om te zien dat het allemaal wel nieuw voor ze is. Bij het eerste alarm, stage 1, gebeurde er maar weinig. Geen geschreeuw, niemand die iets deed of wat dan ook. Pas bij stage 2, kwam er leven in de brouwerij. Groepjes mensen met blauwe pakken en hoofd en schoen dingen op en aan kwamen naar buiten lopen, alwaar ze meteen stonden te bibberen van de kou. Dat werd snel opgelost door die speciale alu dekens die ze bij NASA hebben ontwikkeld. Iedereen weer blij en warm. Alleen waar het management niet had aangedacht dat vuur ook kan ontstaan als het buiten al donker is. Dus het namen voorlezen vanaf een lijst ging wat moeilijk. Maar daar was te security supervisor, ik dus, met het super idee, om een van mijn zaklantaarns aan hun te lenen. Binnen vier minuten was iedereen geteld en aanwezig en het management was blij dat alles gelukt was...... bijna.... ik stelde de vraag of ze de security guard in het mechanical room ook hadden gevonden..... toen werd het stil, want, wat ik al wist, niemand van de security staat op een lijst..... Awel zulle, ut is net oefening he.

Verder Pepper en Kitty zijn nog steeds die luie beesten zoals al bekend is. Alleen Pepper wilt zich nog wel eens laten horen, hier een foto van Peps nadat ik hem een kattenmop had verteld, hij lag helemaal in een deuk...;-) Caro zal zo wel thuis komen en dan lekker eten maken, en verder zal het een wijntje worden met een gezellie filmpje. Zo weer een weer tot horens. Oh ja Nicole vergeten. Toen ik thuis kwam was Nicole met haar favorieten bezigheid bezig, namelijk hangen, Adnrew schreeuwen door de telefoon en een kan op der hoofd
Een foto waard dacht ik zo, maar ik was net te laat voor de kan die had ze al afgedaan, maar heb wel haar verraste hoofd toen ik binnen kam om de foto maken. Ze wist niet hoe snel ze me de kamer uit moest krijgen.

No comments: