Monday, January 07, 2008

Z'n gewone gangetje..........

Alle feestdagen zijn weer voorbij, alhoewel al de kerstbomen en versieringen er nog hangen en staan. die gaan woensdag weer de dozen in en naar de basement. Als je nu naar buiten kijkt lijkt het ook niet echt meer op winter, misschien een Nederlandse winter, het regent namelijk warm water en al die centimeters sneeuw verdwijnen, letterlijk, als sneeuw voor de zon. Nicole heeft haar eerste schooldag weer achter de rug en is gecrashed, oftewel ligt al te pitten. Zoals zowat elke tiener, leven die snachts en slapen overdag. Verder is Caro gewoon weer an het werk en voor mij is er eigenlijk niks veranderd ik ga dadelijk weer naar men werk en doe men rondjes en lees een boek. Moet deze week nog wel mijn nieuwe schoolboeken gaan kopen, woensdagavond ga ik beginnen met mijn volgende college course, namelijk Recruitment and Selection. Eens kijken hoe ze dat hier in Canada doen, misschien heb ik wel wat aan mijn 24 jaar ervaring in dat soort zaken..... Verder... Caro zei dat ik maar weer eens moet gaan snowboarden, een goed idee, alleen niet nu de sneeuw is weg en 10 graden!. Maar ze heeft wel gelijk. Het is als altijd woon je ergens dicht in de beurt ga je er niet heen. hopelijk in februari weer. Kitty komt evenlangs en vraagt me of er wat te eten is vandaag, die vette kat heeft niks te eten nodig, met al dat vet kan tie nog wel maanden vooruit. Pepper zal wel ergens liggen te slapen wat heeft tie toch een hondenleven. Lijkt wel op mijn werk lol. Ke, gaan mijn schoenen maar aantrekken en op naar the job.

No comments: