Saturday, January 19, 2008

Laat de chocolade melk met rum maar komen............

Net 5 Pm, de zon gaat langzaam onder, maar schijnt nog wel, met sneeuwvlokjes dwarrelend door de lucht. het is zo'n -20 graden C en het is fantastisch mooi!!!. Echt is een perfecte wintermiddag/avond. De lucht is zo helder dat de maan makkelijk te onderscheiden is. Lekker zo'n echte winter, vind je niet? Door de zon krijgen de huizen een helemaal kleur, lijkt wel of er kachels op dak staan. Was kachels nu met 2 G's of hoe zit dat ook al wer lol. Je zag het net goed , -20 graden onder nul. Ik heb vandaag natuurlijk weer heel wat rondjes gemaakt op het werk, maar om te zeggen dat ik het echt koud heb gehad?, nauw nee. Het was eigenlijk wel lekker. die droge kou. Als er geen wind zou zijn was het echt geen probleem om zonder jas buiten te gaan staan. Lekker die kou op je gezicht. Je bent gek, zal je zeggen, misschien komt het wel omdat ik van de winter houd en het niet koud genoeg mag zijn en graag een meterje sneeuw extra. door mijn werk, het velen buiten zijn, ben ik aan de kou gaan wennen, het maakt met niet zoveel meer uit of het waait, sneeuw, regent, of super koud is. Mijn lichaam is er aan gewend en voel me er ook lekker bij. Vokgens mij ben ik samen met Pepper de enige die de winter leuk vinden. Alleen zal ik, net als Pepper, niet met mijn neus de door de sneeuw gaan lopen, of misschien............................Nu eerste de chocorum!

No comments: