Thursday, January 03, 2008

Zon, sneeuw en..................koud, heel koud

Happy New Year, dit is weer de eerste blog voor 2008. Ik werd wakker door dat de zon in mijn gezicht scheen, een heerlijke dag om wakker te worden. De zon schijnt vol op en alles glinstert als je naar buiten kijkt. Er ligt nog steeds een flink pak sneeuw. De sneeuwbergen zorgen er voor dat je niet veel van de straat kan zien. Het lijkt wel op een klein Alpen landschap. Omdat het buiten zo mooi is zijn de temperaturen ook laag. op dit moment is het -12 graden en gevoelstemperatuur zo'n -18. Brrrr zullen jullie daar in Nederland denken, maar het valt best mee het is een "droge" kou. Volgens de weersverwachtingen gaat de temperatuur de komende dagen als een gek stijgen naar zo'n + 10!!, met veel regen. De sneeuw zal dan snel verdwijnen om een week later weer met pakken naar beneden te komen, want er wordt verwacht dat de temperatuur weer gaat zakken. Ik heb van uit de raam wat foto's gemaakt van hoe het er buiten uitziet, was te lui om naar buiten te gaan ;-). Iedereen, op Caro na die is werken, liggen nog te pitten, Nicole, Ashley Pepper en Kitty. Wat zou jij doen als je vakantie had. Ik mag dadelijk weer eens naar de kapper, een goeie hoofdmassage, koffie en ook nog knippen volgens mij. Werken doe ik ook nog begin vandaag weer om 16.00 uur tot 24.00. Het komend jaar staat er wel een hoop te veranderen bij het bedrijf waar ik werk. Als alles uitkomt zoals ze zeggen zal ik rond de zomer gewoon dagdiensten hebben en een eigen kantoor/bureau, wat ik niet meer hoef te delen met de receptioniste voor de daguren. Dat is dan al het eerste goeie voor 2008 en voor de rest zien we wel wat er weer op ons pad komt. Tot blogs

No comments: