Saturday, November 08, 2008

Canadees ontbijt.......... of toch niet?

Zaterdag ochtend, leker rustig, the kids slapen nog, Caro is naar haar werk, de hond ligt wat te luieren en de kat.... waarschijlijk ook ergens te maffen. Ik begon langzaam wat honger te krijgen, eerst maar wat sinasappelsap gedronken, vindt dat nog steeds lekker. Toen maar even de keuken ingedoken om wat koffie te zetten en dacht aan een broodje.

Gisteren hadden we wat frikandellen en kroketten, op een broodje. Gelukkig zijn er nog wat puntbroodjes over, gauw de BECEL boter uit de koelkast gehaald en de hagelslag uit een van de kastjes, lekker een wit broodje met pure chocolade hageslag. Dat wordt een lekker ontbijtje. Ik zag ook og wat krentenbrood staan, misschien voor later. vond tijdens het zoeken naar de hagelslag ook nog een pak speculaasjes, ook voor later. Terwijl ik de speculaas zie denk ik aan afgelopen disdag toen ik in een keer een heel pak gevulde koeken naar binnen heb zitten werken.

Een doos met Nederlandse eten opgestuurd gekregen? Nee, allemaal uit een Canadese supermarkt. Het is zo normaal dat het niet eens meer opvalt, alleen dan als je een Canadees ontbijtje wilt klaarmaken.....

No comments: