Tuesday, August 04, 2009

André van Duin en..........................................Caro

Caro en ik zaten gisteren gezellig voor de TV naar een oude DVD van de André van Duin show te kijken. We hebben er een hele hoop en zijn ze stuk voor stuk aan het bekijken. We lachen een hele hoop af en we herkennen nog veel van al die sketsjes van 30 jaar geleden. Gisteren zaten we zelfs mee te bleren met een van zijn songs "Hoor de klokken luiden". Pepper vond het allemaal maar een hoop kabaal en vluchte naar beneden. Zowat bij het einde van de DVD, terwijl de camera het publiek in zoomde, dacht ik dat ik mijn schoonmoeder zag.......... das schrikken.... Naast me hoorde ik op hetzelfde moment  op z'n plat Amsterdams "Verrek..." Ik keek haar aan en zei nog " leek net of ik je moeder zag!" Waarop Caro antwoorden ":dat is ze ook en ik zit er naast!!!" Echt?. De dvd moest dus effe terug en ja hoor dat zat men schoonmama met haar dochter van twaalf of zo......Caro. Wat later vertelde ze me dat de scene al bekend voor kwam en dat ze die waarschijnlijk in Carréé gezien had. Moet zeggen dat dit toch wel een bijna nachtmerrie was die ook daadwerkelijk heeft plaatsgevonden. Je ziet niet elke dag je vrouw als twaalf jarige op een DVD en dan nog je schoenmoeder er naats ook!  Zouden er ook nog oude "Klassenwerk" uitzendingen te vinden zijn....... Heb namelijk in de zesde van de Pastoor Kuijperschool daar aan meegedaan...Gekkenwerk.


  Ik heb de bewuste scene op U tube gevonden. Je zal die twee er zeker twee keer op tegen komen.  Her kijkene van deze scene is op eigen risico, andere gelijkenissen van personen is alleen maar in je hoofd, ze zjn het niet.
Veel plezier!

No comments: