Saturday, August 22, 2009

Tornado's................................. in Ontario...?

De titel zegt het al, er zijn normaal weinig of geen Tornado's in Ontario. Misschien één kleintje per jaar, maar niet echt waar je  jezelf op voorbereid. Maar er zijn uitzonderingen, zoals 2 dagen terug, niet één maar waarschijnlijk 5 of 6 tornado's raasde over zuid west Ontario. En waar is Zuid West Ontario, neem Toronto en alles met een straat van 150 kilometer er om heen. Ook Kitchener, waar wij wonen, zit in die straal. De meeste tornado's waren rond Toronto, Vaughn, en ten noorde van Toronto. Er was jammerlijk een dode te betreuren, een jongetje van elf. Verder alleen maar een hoop schaden aan huizen en electricitiet kabels en bomen. Het filmpje hieronder zie je de tornado die over Vaughn raasde.



Hier in Kitchener, zagen we wel de groene wolken, groen wolken geven aan dat er veel kans op tornado's is, voorbij komen en een hoop electrische ontlading in de lucht. Ook hevige regenval en windstoten hadden we hier. Eigenlijk de hele zomer hebben we al veel last van T-storms, bliksem, wind en regen. Het is het zomertje wel en dan moet je indenken dat het hurricane en tornado seizoen net begonnen is. Misschien staat ons nog heel wat te verwachten.

Eindelijk heb ik ook een part-time baan gevonden die prima samengaat met mijn full time student zijn. A.s. maandag begin ik weer te werken, weer in security en weer bij mijn oude company. Ze wilden me graag weer terug hebben, gelukkig! Ik ga 18 uur werken en dat is precies goed genoeg om niks van mijn WW te hoeven in te leveren. Hopelijk  komt alles weer in wat beter vaar water en kunnen we weer gaan opbouwen. De studie HR management zal me zeker helpen om wat makkelijker terug te keren in HR.

No comments: