Monday, May 12, 2008

Kitty...ruilen..........................?

Wat is het lekkerste op een doordeweekse dag, net te koud om buiten te zitten, maar warm genoeg achter glas? Vraag het aan Kitty, luieren op de bank, dromen van kleine vogeltjes die voorkomen vliegen en proberen deze te vangen en, yep op te peuzelen. Zou je niet willen ruilen met dat beest? Ik ben soms wel jaloers op hem. De hele dag luieren, af en toe wat vechten met Pepper de hond, te worden aangehaald door alle andere bewoners van het huis, slapen op Nicole's bed, het hondenvoer op eten, naar buiten staren door het raam. Wat een leven, ja, ik zou best wel een weekje met hem willen ruilen. Als ik zo naar Kitty kijk zal hij waarschijnlijk nog geen seconden nodig hebben om mij te vertllen van ' blijf maar bij je iegen leven, voel me prima zo'.

No comments: