Sunday, July 20, 2008

Car history......

Het is een wat druilerigge zondagmiddag, wel een lekker temperatuurtje, zo'n 21 graden, maar niet echt weer om buiten te zitten. Wat doe je dan? Je kan internet tv kijken, wat ik dus gedaan hebt, namelijk een programma over de afgelopen Nijmeegse Vierdaagse. Wel leuk omdat te zien, zeker omdat ik dat 'ding' zelf gelopen heb en als verzorger ook nog eens een keer.

Wat verder.. Ben toen maar weer eens naar Google Earth gegaan om te zien of er wat veranderd was. Volgens Google earth leven we nog steeds in een woestijn, een nieuwe foto van de bebouwing laat nog steeds op zich wachten, ze lopen wat achter. Dat meer voor mijn gevoel dan. Dan maar naar mijn huizen in de USA gekeken. Het huis in Vienna, Va staat er nog steeds op, zo ook het apartement in McLean, Va. Leuk om dat te zien. Oké, dan ook maar even naar mijn oude werk, de Nederlandse Ambassade in Washington, D.C. En ja hoor, daar had ik wat meer geluk met het vinden van een persoonlijke touch!. Mijn oude rode Chevvy is namelijk te zien op een van de parkeer decks (middelste). Mocht je een infra rood pictures van de binnenkant kunnen zien, dan had ik mijzelf kunnen vinden. Toch wel grappig wat je tegenwoordig allemaal via je huiskamer kan bekijken.

No comments: