Sunday, March 23, 2008

Cry......................................!

Heb je dat ook wel eens, dat er opeens een melodie in je hoofd zit maar je weet niet meer precies hoe het gaat? Je weet nog wel de video-clip die er van was gemaakt, maar je baalt er van dat je niet meer weet hoe de song gaat? Dat had ik dus net, ik wist nog dat het een song uit de jaren '80 was met een fantastische video, voor die jaren, met overlappende gezichten die 'CRY' zongen. Na een tijde kon Caro de song ook herinneeren, maar ik was nog steeds niet blij.... Dus internet...., na een poging of 10 en de worden 'Cry' cry, cry, typen, vond ik uiteindelijk de song: 'CRY' van 'Godley & Cream' , een fantastische clip and song die ik wel met jullie wil delen.... een clasic.....

1 comment:

Anonymous said...

hé Mar,

had dat dan gevraagd broertje. Dat had ik je meteen wel kunnen vertellen. haha