Thursday, March 06, 2008

Hé, ik ben bekend...........!

Soms ben ik wel eens nieuwsgierig waar de bezoekers van mijn blogsite vandaan komen. Toen ik pas begon met schrijven dacht ik dat niemand de blog zou lezen. Ik kreeg zo'n 1 a 2 comments per drie maanden en die waren dan ook nog van Nicole of Ashley. Vaak dacht ik, dat ik alleen het schrijf was voor mijzelf, om later nog eens naar terug te kijken. Maar klopt dat wel?, kijkt of leest niemand anders mijn blogsite? Nicole zei me toen, 'je moet er een counter op zettten...' Een de wat? zei ik. Een progje wat de aantal bezoekers telt en je kan dan ook nog zien waar ze vandaan komen. Zo gezegd zo gedaan. Ik lid geworden van zo'n counter site en een HTML tekstje geknipt en deze geplakt op mijn blogsite. Nieuwsgierig naar bezoekers klikte ik de countersite aan en was verrast hoeveel mensen er naar mijn blog kwamen om er enkele pagina's of de gehele blog te lezen, ik was zeer verrast. Nu is het een dagelijks ritueel om te zien hoeveel bezoekers er geweest zijn en wat ik vooral leuk vind om te zien waar ze vandaan komen. Bijgaand zie je een kaartje van waar mijn bezoekers vandaan komen. Het kaartje geeft aan de landen van de laatste 100 bezoekers. Hé, ik ben bekend!!!

No comments: