Wednesday, April 30, 2008

30 April, Koninginnendag..................

Woensdag 30 april 2008, een woensdag net als anders. Nicole en Ashley, normaal vroeg uit te veren om naar school te gaan, Yep Ashley is weer naar school. Ze is bezig om haar mathematics op te halen. In september start ze met college, iets met IT, weet niet precies wat, maar wel grappig dat Ash en ik op hetzelfde college zitten. Nicole is nog steeds een blij kind dat getrouwd blijkt te zijn met te telefoon. Caro is gestart met een nieuwe baan, sales person bij Home Furniture, een tak van de zo bekende Canadese Home Hardware. Caro brengt Ashley elke morgen naar school, downtown Kitchener, omdat we nog steeds geen buslijn hebben. Als alles goed is komt die bus lijn er in september en dan kunnen Ash en Nicole beiden de bus pakken.

Voor mij een normale vrije woensdag. Heb de hele dag naar tv-programma's gekeken, eigenlijk maar één programma, maar zowat alle afleveringen van 71 graden N. Rond half twaalf heb ik Ash van school opgehaald en ik moet eigenlijk nog wat studeren voor College vanavond, maar heb er niet veel zin in. Voel me wat verkouden/grieperig. We zijn wel wat de wekelijks quiz gaat brengen. Oh ja, 30 april wat was daar ook weer mee. Uit het oog uit het hard? Denk het wel, normaal zou deze dag als Koninginneddag bestempeld worden, alleen niet hier. Geen spelletjes, geen vlaggetjes, geen oranje, geen oranje bitter, geen op Hare Majesteit de Koningin, Hoeraa, Hoeraa, Hoeraa, geen....

No comments: