Tuesday, April 15, 2008

Hoeraa, een A.........!


Hoera, mijn cijfer is binnen. Caro zei net dat als je 20 keer per dag naar de site gaat komt dat cijfer vanzelf wel een keer boven drijven. Volgens mij ben ik gewoon wat ongeduldig....zou kunnen. Maar ik heb een A (83). Dat zit er op en het cijfer is zelfs hoger als verwacht. Kan morgen met een gerust hart aan de volgende course gaan beginnen. En mocht het boring zijn dan kan ik altijd ff de deur uitlopen, rechtsaf de gang en en wie hebben we daar? Yep Tim Hortons. Een XL DD zal zeker helpen om me bij de les te houden.

Oh en weet je wat, ze zijn buiten de rotzooi aan het opruimen!! Al het vuil van afgelopen jaar, bouwmateriaal, plastic, dooie beesten, vuilniszakken, alles wort opgeruimd, Joepie! Dat houdt in dat ze snel het gras gaan leggen en hopelijk ook het parkje gaan aanleggen, toch zo gezellig, niet dan?


No comments: