Monday, April 14, 2008

Wachten op je cijfer......


Heb je dat nu ook, dat je ergens op moet wachten en het duurt en het duurt maar, ...ik wel. Het is nu al weer zo'n twee weken terug dat ik mijn 'final' gedaan heb voor het vak 'Recruitment and Selection'. Normaal heb je het cijfer al een week naar het examen. Maar om één of andere reden duurt het nu allemaal wat langer. Misschien komt het wel door dat ik die zogenaamde leraar niet helemaal mag. Ik ergerde me nogal aan die man, die op een onproffessionele wijze ons probeerde te 'teachen' wat recruitment and selection was.

Zoals sommige wel weten heb ik 2 jaar fulltime lesgegeven in HR, zo'n 10 jaar als gastdocent HR opgetreden en 3 jaar als instructeur Leiderschapsvorming en training. Het kan zijn dat ik naar die goeie man kijk als de wijze waarop ik les gaf en waarschijnlijk komt dit niet helemaal met elkaar overéén. Zal dan wel aan mij liggen.

Elke dag log ik nu in op mijn student site om te zien welke 'grade' ik gehaald heb, maar het blijft elke dag kijken naar wat legen 'velden'. Woensdag begin ik weer met de volgende module 'Compensation', hopelijk een leraar die het wat op een vriendelijke maar leerzame manier gaat brengen, indien niet, dan worden het weer boring weken.....
Oh en de lente is hier begonnen, volgeltjes fluiten, skunks bevolken en bestinken de omgeving weer, tulpjes komen op en het wordt deze week 19 graden, wat wil je nog meer...... MIJN CIJFER PLEASE!!!

No comments: