Thursday, June 26, 2008

Open Book Exam.........................

Het is lekker rustig op de wegen, geen moeders die hun kroost van of naar school brengen, geen schoolbussen die altijd te langzaam rijden en stoppen op plaatsen die jij net niet zou uitkiezen. Of te wel de zomer vakantie is begonnen. Nicole is alweer zo'n weekje thuis, wat inhoud dat ze lang ligt te meuren en zeurt dat ze niks te doen heeft. Met uitzondering voor deze week en weekend. Ze is namelijk voor 3 dagen naar Andrew. Wat een RUST!!!. Ashley is nog steeds op school, ze is met de laatste dagen bezig, volgende week is ze dan klaar met haar wiskunde en heeft vrij tot September. Ook dit is een zaligheid, het niet meer taxi rijden.

Ik ben de pineut, ik heb nog steeds twee weeken te gaan. Gisteren is de groepsopdracht ingeleverd, hoeraa! Maar het zit er nog niet op. Nog twee quizen en een examen, en wat voor een examen, een zogenaamd open boek examen. Ik heb gisteren de 125 multiple choice vragen meegekregen en kan er mee aan de slag. De vragen zijn zo gesteld dat je het boek er wel bij nodig hebt. De antwoorden staat er allemaal in. Fijn zo je zeggen, maar het komt er uiteindelijk op neer dat je zowat het hele boek weer moet lezen!. Ach ja je moet er wat voor over hebben. Na negen Juli is het voor mij ook gedaan. Vakantie? Ben bang van niet, vanaf 19 Juli tot 5 Augustus is er een shut down waar ik werk, echter niet voor mijn mannen en ikke. Wij gaan die tijd 24/7 draaien met twee ploegen. Dus een hoop scheduling. Hopeleijk kan ik daarna een weekje vrij nemen (onbetaald) om van al die drukte bij te komen.

No comments: