Friday, June 27, 2008

Photo model...............

Zoals jullie weten ben ik werkzaam bij een Security Company, als een Security Supervisor. Deze company houdt zich onder andere bezig met het leveren van security services, die kunnen bestaan uit security guards, car patrolling, special events, electronic security etc. etc. De concurrentie tussen alle companies is moordend, zo je moet er voor zorgen om genoeg 'goeie' mensen binnen te halen. Zoals je wel eens in film ziet zijn niet alle security officers oude mannen die op een stoel zitten te slapen. Ships ik heb toevallig wel drie van die oude mannen, weet alleen niet of ze zitten te slapen. Ook veel jongere zijn werkzaam als security officer. Vaak zitten ze op College en volgen ze daar 'Police Foundations', oftewel een vooropleiding om bij de politie te gaan. Ze werken als security officer en dat is dan een goede aanvulling op de school en ze doen meteen werk ervaring op. Toen ik nog in de 'mall' werkte hadden we regelmatig dat soort onge lui, altijd gemotiveerd en wisten wat ze deden en ze verdiende er nog bij ook. Ook wel nodig als je ziet wat College kost. Oh ja, om 'goeie' mensen binnen te halen heb je dus wel een goeie marketing/reclame nodig. Ook de compay waarvoor ik werk denkt er zo over. Met als resultaat dat ze een photo shooting hadden met als modellen hun eigen personeel. Weer eens wat anders dan de gelikte en ge-make-up-te modellen. Wat schertste mij verbazing toen ik een telefoontje kreeg dat ze mij ook nodig hadden voor de photo shooting. Moet zeggen dat ik niet een een uitstraling hebt om als model te dienen, maar okay, je weet nooit waar het ged voor is. Op de bewust dag dus naar het hoofdkantoor alwaar diverse foto's werden genomen van al de 'modellen' in de diverse uniformen. Al bij al best wel een leuke ervaring. Ze hebben mij ook wat foto's gestuurd en je ziet me hier als 'Security Supervisor' een bezoeker helpen........ De rest van de foto's zullen op de website gebruikt gaan worden. Als de websites geupdated is zal ik de link doorgeven. Verwacht niet dat ik de komende maanden in glossy magazines zal verschijnen.

No comments: