Tuesday, June 17, 2008

Over de rainbow......................s

Het was gisteren weer een normale werkavond, rondje lopen, boek lezen, bijna in slaap dompelen. Thats life.

Het weer is nog steeds onstabile, veel onweersbuien, hoge temparaturen om dan in een dag weer naar beneden te vallen. Het is nu maar 12 graden. Het lijkt wel of ze daar boven een spelletje Risk aan het spelen zijn, het is vaak een zwaar gevecht daar in de lucht.

Gisteren avond is er waarschijnlijk een einde aan de oorlog in de hemel gekomen want het was lekker weer, het zonnetje scheen en het regende pijpenstelen. Ik kan me iets herinneren van 'Kermis in de hemel..of hel', of zoiets. Want door de zon en de grote regendruppels was er weer een fantastisch natuurfenomeen te zien, namelijk 2 volledige regebogen. En niet zomaar regenbogen, het spectrum was compleet in de regenboog te zien en de kleinste was zo 'vet' dat het leek dat iemand de boog had geschilderd. Super mooi om naar te kijken. Jammer genoeg had ik weers eens geen camera bij me. Zo ik heb maar een foto van vergelijkbare regenbogen vanaf het 'net' geplukt. Wat kan natuur toch mooi zijn!!

No comments: